•   2 werkdagen levertijd Alles uit voorraad leverbaar!
  •   Niet goed, geld terug. Veilig betalen
  •   Klantenservice 013 - 5359443
Wilt u met ons in contact komen!
  • Kunnen wij u ergens mee helpen?

    Telefonisch Contact
    Heeft u een vraag over een product of over een bestelling die gemaakt is op onze website? De medewerkers van staan graag voor u klaar, dus neem gerust contact met ons op!

    • Tel: 013 - 535 94 43
    • Maandag t/m vrijdag
    • Van 9.00 tot 18.00 uur

    Buiten deze tijden kunt u een e-mail sturen, waarop u binnen 36 uur een reactie kunt verwachten.

    Wij willen u graag verder helpen!
  • Verzendstatus

    Als je 36 uur na je bestelling hier in de kolom je postcode en ordernummer invult kom je op de Track en Trace pagina van GLS terecht. Hieronder vindt u een verklaring van de codes.

    • Overslag Uw bestelling is door GLS voor de eerste keer gescand.
    • Aankomst Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
    • Bestel De chauffeur heeft de bestelling gescand en deze voor aflevering ingeladen.
    • Aflevering De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
    • Terug uit bestelling Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
    • N. in bestelling Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.
  • Retourinformatie

    Heeft u zich bedacht? biedt u de mogelijkheid binnen 14 dagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Slechts de door gemaakte verzend- en administratiekosten worden bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

    Goederen welke door u retourgezonden worden dienen, op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier dat u hieronder kunt downloaden.

    Ons adres is:

    Groenstraat 139-193
    5021 LL Tilburg

  • Betaalinformatie

    biedt diverse veilige betaalmogelijkheden aan. Zo kun je je bestelling betalen via creditcard, iDEAL, MisterCash of bankoverschrijving.

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

    Mistercash is een betaalsysteem in België en is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland. Het gebruik ervan is eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.

    Indien u kiest voor de optie ‘Bank overschrijving’ ontvangt u na het plaatsen van de bestelling een e-mail met de betaalgegevens.

    Het rekeningnummer van is Rabobank 1705 12 835.
    Ons IBAN nummer is NL77 RABO 0170 5128 35, de BIC code is RABONL 2 U.

Beste babyfoon

Beste babyfoon

Wat is nu de beste babyfoon? Wij proberen voor u deze vraag te beantwoorden. Het is onmogelijk om een eenduidig antwoord te geven op deze vraag. De beste babyfoon is namelijk afhankelijk van uw wensen. Zo kan de beste babyfoon eentje met internetverbinding zijn zodat de veel reizende ouders onder ons regelmatig kunnen kijken hoe het thuis gaat. Aan de andere kant kan een babyfoon met internetverbinding ook minder goed werken in gebieden waar er sprake is van een zwak netwerk. Wij zetten daarom een aantal kenmerken uiteen waarop u kunt letten tijdens het kiezen van de beste babyfoon:

  • Beste babyfoon: digitaal of analoog
    De beste babyfoon voor u hoeft niet per se het nieuwste van het nieuwste te zijn. Een digitale babyfoon, meestal aangeduid met DECT, werkt meestal interactief. Hebt u als neiging om heel vaak met uw kind te willen praten en daardoor het kind geen rust krijgt of u niet aan andere taken toekomt? Dan is een analoge babyfoon, vaak aangeduid met PMR technologie, de beste babyfoon, dat doorgaans alleen zendt en ontvangt.
  • Beste babyfoon: internetverbinding of eigen verbinding
    Zoals gezegd hebben internetverbindingen een onbeperkt bereik. Maar dan is de verbinding afhankelijk van het netwerk. Een eigen verbinding heeft dan weer een beperkt bereik (hoewel een paar honderd meter tot wel een paar kilometer bereik ook mogelijk is). De beste babyfoon is in dit geval afhankelijk van het bereik dat u moet hebben.
  • Beste babyfoon: veel functies of eenvoudig
    De beste babyfoon kan veel verschillende functies hebben, zoals het kunnen afspelen van slaapliedjes, extra nachtlampjes, temperatuurmeters, interactieve intercom. Deze kunnen rustgevend voor uw kind werken en voor u als ouder. De beste babyfoon kan ook juist heel simpel zijn wanneer uw kind deze extra’s juist ervaart als storend. In dit geval is het dus afhankelijk van uw kind wat de beste babyfoon is.
  • Beste babyfoon: batterij of adapter
    Doorgaans is een mix van beiden gebruikelijk. De zender, de baby-unit, heeft meestal een adapter en de ontvanger, de ouder-unit, doorgaans een batterij of adapter. Batterijen raken leeg, maar door stroomadapters zijn ze niet meer verplaatsbaar. Het is daarom ook niet zonder reden dat ouder-units meestal beiden hebben. En veel van onze modellen hebben ook een signaleringsfunctie wanneer de batterij leeg dreigt te raken.